Hvorfor trene hos CrossFit Gamlebyen?

Hver dag har du en unik mulighet til å være den beste versjonen av deg selv. Hos CrossFit Gamlebyen har vi derfor satt oss som mål å hjelpe deg til å oppnå nettopp dette: gjennom hardt arbeid, svette, smil og glede.

I et samfunn hvor vi i dag er mer stillesittende enn noen gang før, mener vi det er det særdeles viktig å trene effektivt og variert og ikke minst, å ha det gøy! Gjennom treningsformen “CrossFit” får vi den mest helhetlige type treningen - tilpasset alle aldre, nivåer, og langsiktige mål.

Trening hos CrossFit Gamlebyen er ikke som trening på andre treningssentre. På hver eneste økt du gjør hos oss får du nøye oppfølging og instruksjon av våre erfarne coacher. Vi sørger for at du blir sett, motivert og pushet akkurat nok. Våre coacher bidrar med spesifikke tilbakemeldinger og tips slik at du kan trene trygt og gjøre øvelser som passer for din kropp. Med tett oppfølging og hjelp underveis bidrar vi til at du får god progresjon på treningen og dermed føler at du kommer i bedre form, får mere overskudd, og ikke minst, mer energi til å takle hverdagen!

Klar til å ta steget og komme i gang med trening? Book din gratis prøvetime i dag!

Ikke helt sikker enda? Kom gjerne innom for en uforpliktende prat, få en omvisning på senteret og snakk med en av våre erfarne coacher om dine treningsmål.

prøvetime

Ikke helt sikker enda? Kom gjerne innom for en uforpliktende prat, få en omvisning på senteret og snakk med en av våre erfarne coacher om dine treningsmål.

crossfit

Hva er CrossFit?

crossfit

CrossFit er en treningsform med konstant varierte funksjonelle bevegelser utført med høy intensitet. Alle CrossFit økter er basert på funksjonelle bevegelser med de beste aspektene fra grener slik som gymnastikk, olympisk vektløfting, løping, roing, styrketrening m.m. Det er alltid mye variasjon i treningen, for eksempel kan økten du gjør på en mandag bestå av back squats og box jumps, mens økten på tirsdag er løping, roing, og pull ups. Alle treningsøkter (eller WOD, workout of the day) kan skaleres etter ditt nivå og det innebærer også at selv en nybegynner kan gjøre samme treningsøkt som en erfaren utøver.

CrossFit er en særdeles effektiv treningsform grunnet “tall og data” som ligger i bunn. Vi måler dine resultatet og dermed også dine forbedringer, så du vil kunne se hvor (og når) du har blitt sterkere og raskere. Vi lagrer alltid nøyaktige tider og resultater, og i nesten alle wods bruker vi tid-tagning og regler for “movement standards”. Dette medfører at alle trener likt og følger samme grunnlag for presentasjon.

Hva er introkurs?

Er du helt ny til CrossFit og klar for å bli en del av vårt fantastiske treningsmiljø?

Alle nye medlemmer som ikke har trent CrossFit før må først gjennomføre et Introkurs. Vårt Introkurs består av gruppetimer der du lærer alle de grunnleggende øvelsene innen treningsformen CrossFit, blant annet baseøvelser innen gymnastikk, stryke og vektløfting, med et fokus på bevegelsesstandarder og sikkerhet.

Vårt Introkurs tilbys både i hverdagen og i helger.

Introkurs helg

Introkurs Helg er det samme som Introkurs Hverdag men fordelt på en helg istedenfor tre dager.

* Du må fullføre både lørdags- og søndagstimene  før du kan delta på CrossFit gruppetimer.
* Introkurs Helg er lørdag og søndag kl 10:00-12:00. 

Dag 1 Introkurs

  • Basic Gymnastics⁣
  • Pull up variations⁣
  • Squat movements⁣
  • Barbell/Weightlifting⁣
  • Workout of the Day⁣

Dag 2 Introkurs

  • Basic Gymnastics⁣
  • Kettlebell movements
  • Pushup variations⁣
  • Barbell/Weightlifting⁣
  • Workout of the Day⁣

Introkurs til bare:

1350,-

Bli medlem hos oss i dag!

Vi ønsker alle nye medlemmer velkommen til vårt nye treningsenter! Besøk medlemskapsiden, for å se våre priser, eller ta kontakt med oss om du har spørsmål!